نخست وزیر اسپانیا : لبنان نیز باید مشمول آتش بس شود / اقدامات جناتیکارانه تل آویو

خبرآنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 01:38
پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا در پی حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به لبنان گفت که لبنان نیز باید مشمول توافق آتش‌بس شده و جامعه جهانی باید «اقدامات جنایتکارانه» صهیونیست‌ها را محکوم کند.

به گزارش خبرآنلاین، سانچز چهارشنبه شب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل همین امروز شدیدترین حمله پس از آغاز تهاجم به لبنان را انجام داد. بی‌حرمتی وی به جان انسان‌ها و قوانین بین‌المللی غیرقابل تحمل است.

به گزارش ایرنا، نخست وزیر اسپانیا افزود: زمان آن است که به صراحت صحبت کرد. لبنان باید در توافق آتش‌بس گنجانده شود. جامعه بین‌المللی باید نقض جدید قوانین بین‌المللی را محکوم کند. اتحادیه اروپا باید توافق همکاری خود با اسرائیل را تعلیق کند. نباید هیچ مصونیتی در مورد این اقدامات جنایتکارانه وجود داشته باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز نقاط مختلف لبنان را هدف حملات خود قرار داد و اعلام کرد که ظرف ۱۰ دقیقه شدیدترین حملات از زمان آغاز عملیات علیه لبنان را انجام داده و بیش از ۱۰۰ نقطه را هدف قرار داد.

وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که بیمارستان‌های این کشور مملو از قربانیان حملات ساعات اخیر رژیم صهیونیستی است و طبق آمار اولیه دستکم ۱۱۲ تن شهید و ۸۳۷ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.