آقای عراقچی! برای جلوگیری از سوء استفاده دشمن، متن آتش‌بس را منتشر کنید

الف چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 19:49
چرا جناب عراقچی بندهایی که دیشب برای طرف آمریکایی فرستاده را به صورت عمومی به زبان انگلیسی منتشر نمی‌کند تا راه هرگونه سواستفاده‌ دشمن بسته شود؟

علی علیزاده، فعال رسانه‌ای در توییتی با اشاره به مواضع عجیب آمریکایی‌ها در خصوص آتش‌بس دو هفته‌ای و تفاوت آن با بیانیه شورای عالی امنیت ملی نوشت:

«تفاوت عظیمی وجود دارد میان آنچه ترامپ از آن به عنوان بندهای پیشنهادی ایران یاد می‌کند و ده بند غرورآفرینِ بیانیه دیشب شعام. چرا جناب عراقچی بندهایی که دیشب برای طرف آمریکایی فرستاده را به صورت عمومی به زبان انگلیسی منتشر نمی‌کند تا راه هرگونه سواستفاده‌ دشمن بسته شود؟»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.