نخست‌ وزیر پاکستان روز ورود هیئت‌های ایرانی و آمریکایی به این کشور را اعلام کرد

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 19:01
شهباز شریف نخست‌ وزیر پاکستان امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد: هیئت‌ های ایرانی و آمریکایی روز جمعه وارد پاکستان می‌شوند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، نخست‌ وزیر پاکستان در این باره گفت: آتش‌ بس بین واشنگتن و تهران اولین گام به سوی صلحی گسترده‌ تر است. امیدواریم مذاکرات روز جمعه به تبدیل آتش‌ بس شکننده به یک آتش‌ بس دائمی کمک کند.

شهباز شریف ادامه داد: نقض آتش‌بس روح فرآیند صلح را تضعیف می‌کند. از همه طرف‌ ها می‌ خواهم خویشتن‌ داری کرده و آتش‌ بس را رعایت کنند تا دیپلماسی بتواند نقش هدایت‌ کننده‌ ای به سوی راه‌ حل مسالمت‌ آمیز مناقشه ایفا کند.

این در حالیست که تجاوز اخیر و نیز تجاوز ژوئن سال گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران که با تمامی معیارهای بین المللی در تضاد آشکار هستند، در میانه رایزنی های غیرمستقیم میان تهران و واشنگتن رخ داد.

از سوی دیگر، درخواست شهباز شریف نخست‌ وزیر پاکستان برای احترام همه طرف ها به آتش بس در حالی رسانه ای شده است که رژیم صهیونیستی از صبح امروز لبنان که بخشی از آتش بس تهران- واشنگتن بود را هدف قرار داد و تعداد زیادی از مردم این کشور را شهید کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.