اهدای عضو سرگرد بازنشسته نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 11:33
خانواده شادروان کربلایی مظاهر عبدی با اهدای اعضای بدن وی، زندگی دوباره‌ای به چند بیمار نیازمند بخشیدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، در راستای ترویج فرهنگ نیکوی اهدای عضو، خانواده مرحوم سرگرد بازنشسته کربلایی مظاهر عبدی با اقدامی ایثارگرانه و انسان‌دوستانه رضایت خود را برای اهدای اعضای بدن آن مرحوم اعلام کردند.

در پی این تصمیم ارزشمند، اعضای بدن این مرحوم به بیماران نیازمند اهدا شد و جان دوباره‌ای به آنان بخشید. این اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم عبدی نمونه‌ای از ایثار، نوع‌دوستی و تداوم حیات در کالبد انسان‌های دیگر است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.