نخست‌وزیر پاکستان خواستار تمدید ۲ هفته‌ای مهلت ترامپ شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 23:52
نخست‌وزیر پاکستان با بیان اینکه تلاش‌ها برای حل و فصل جنگ کنونی در حال پیشرفت است، از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا مهلت تعیین شده فعلی را برای دو هفته دیگر تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان دقایقی قبل در حساب رسمی کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تلاش‌های دیپلماتیک برای حل و فصل مسالمت‌آمیز جنگ جاری در خاورمیانه به طور پیوسته، قوی و قدرتمند در حال پیشرفت است و این پتانسیل را دارد که در آینده نزدیک به نتایج اساسی منجر شود.

وی افزود: برای اینکه دیپلماسی مسیر خود را طی کند، من صمیمانه از رئیس جمهور آمریکا درخواست می‌کنم که مهلت تعیین شده را به مدت دو هفته تمدید کند.

شهباز شریف ادامه داد: پاکستان، با تمام وجود، از برادران ایرانی می‌خواهد که تنگه هرمز را به مدت دو هفته به عنوان نشانه‌ای از حسن نیت باز کنند.

وی گفت: ما همچنین از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم که به مدت دو هفته در همه جا آتش‌بس را رعایت کنند تا دیپلماسی بتواند به پایان قطعی جنگ، به نفع صلح و ثبات بلندمدت در منطقه، دست یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.