امین میرزازاده کشتی فرنگی ایران را طلایی کرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 18:13
ملی پوش سنگین وزن و پرافتخار ایران یک مدال طلای دیگر را در مسابقات قهرمانی آسیا به افتخارات خود اضافه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی بیشکک قرقیزستان، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده به مصاف رافائل تسیتسواشویلی از ازبکستان رفت و با پیروزی ۹ بر صفر برابر حریف خود به مدال طلا رسید تا تنها طلایی ایران در پنج وزن نخست باشد.

میرزازاده بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر کیم مین سئوک از کره جنوبی را مغلوب کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.