وزیر ارتباطات: «من دلم روشنه که این شرایط می‌گذره»

دیجیاتو سه شنبه 18 فروردین 1405 - 10:45
ویدئویی از جلسه وزیر ارتباطات با فعالان صنفی اقتصاد دیجیتال منتشر شده است. The post وزیر ارتباطات: «من دلم روشنه که این شرایط می‌گذره» appeared first on دیجیاتو.

در ویدئویی که وزارت ارتباطات از جلسه هاشمی با فعالان صنفی اقتصاد دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی از جمله ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده، وزیر ارتباطات با بیان اینکه شرایط بالاخره می‌گذرد، می‌گوید: «من دلم روشنه که این شرایط می‌گذره و این شرایط سخت در ادامه‌اش ان‌شاءالله گشایش خواهد بود.»

هاشمی در ادامه تاکید می‌کند ارتباطشان با فعالان اقتصاد دیجیتال باید خیلی نزدیک باشد و بایستی از رقابت‌ها گذشت و هم‌افزایی اتفاق بیفتد.

قابل توجه است که قطعی اینترنت کم کم به ۱۰۰۰ ساعت نزدیک می‌شود. در حدود ۴۰ روز اخیر کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال بیشترین آسیب را دیده‌اند و بخش قابل توجه و غیرقابل شمارشی از کارکنان در این حوزه، تعدیل شده‌اند. در ویدیوها و خبرهای منتشر شده از این جلسه، توضیحی به نقل از وزیر ارتباطات درباره آینده وضعیت اینترنت و ارتباطات در ایران شنیده نمی‌شود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.