دو مقام آمریکایی به شبکه «سیبیاس» گفتند که در حمله پهپادی ایران به پایگاه هوایی «علی السالم» در کویت، ۱۵ نظامی آمریکایی مجروح شدند.
سنتکام (فرماندهی ارتش آمریکا در خاورمیانه) تازه ترین آمار از تلفات و مجروحین نیروهای آمریکایی آمریکا در جنگ با ایران را منتشر کرد.
شبکه «سیبیاس» آمریکا به نقل از یک سخنگوی سنتکام گزارش داد که در جریان عملیات های جنگی علیه ایران، حداقل ۱۵ نظامی آمریکایی کشته شدند.
بنا به این گزارش، سخنگوی سنتکام گزارش داد که در جریان عملیاتهای جنگ با ایران، حداقل ۳۷۳ نظامی آمریکایی زخمی و ۱۵ نفر کشته شدند.
دو مقام آمریکایی نیز به این شبکه گفتند که در حمله پهپادی ایران به پایگاه هوایی «علی السالم» در کویت، ۱۵ نظامی آمریکایی مجروح شدند.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.