تهدید حمله به زیرساخت‌های ایران، اعلام جنایت جنگی است

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 18:51
معاون وزیر خارجه افغانستان اعلام کرد: تهدید آمریکا مبنی بر حمله به زیرساخت‌های ایران، اعلام جنایت جنگی بی سابقه است.

تهدید حمله بر زیرساخت‌های ایران، اعلام جنایت جنگی است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون وزیر خارجه افغانستان اعلام کرد: تهدید آمریکا مبنی بر حمله به زیرساخت‌های ایران، اعلام جنایت جنگی بی سابقه است.

«نعیم وردک» معاون وزیر امور خارجه افغانستان در تازه‌ترین پیام خود در خصوص تجاوز‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران نوشت: تهدید حمله بر زیرساخت‌ها، نیروگاه‌های برق و سایر تأسیسات ایران، اعلام یک جنایت جنگی بی سابقه است.

وی در این پیام تصریح کرد: اگر در آمریکا ذره‌ای از حاکمیت قانون، حقوق بشر و آنچه خود «دموکراسی» می‌نامند وجود داشته باشد، باید جلو این جنایت و تداوم جنگ را بگیرد و افراد فاقد تعادل روانی را فوراً برکنار کند. قبل از این نیز معاون وزیر امور خارجه افغانستان با انتشار پیام‌هایی در قبال تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، این اقدامات را محکوم کرده بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.