مرحله دوم موج ۹۸؛ حمله به آمریکا و تجزیه‌طلبان

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 15:17
روابط عمومی سپاه از اجرای مرحله دوم موج ۹۸ و حمله همزمان به ارتش تروریستی آمریکا و گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی سپاه، در ادامه موج ترکیبی و فراگیر نود و هشت عملیات وعده صادق ۴، با رمز مبارک " یا سیدالساجدین" و تقدیم به همه بانوان غیور کشور که جبهه خیابان را مدیریت می‌نمایند، پایگاه «العدیری» کویت به عنوان یکی از مواضع شکل‌گیری تهدید و تجاوز علیه میهن اسلامی ایران، به فضل الهی مورد هجوم حملات موشکی و پهپادی رزمندگان نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت و در پی این اقدام محل نگهداری بالگرد‌ها و اسکان نیرو‌های متجاوز ارتش تروریستی آمریکا منهدم شدند.

مراکز تجمع و کنترل فرماندهی پایگاه ویکتوریا آمریکا در بغداد نیز باعملیات‌های موفق و قدرتمندانه مقاومت اسلامی عراق مورد هدف موثر قرار گرفتند.

۵ محل اختفا و سازماندهی گروهک‌های معارض و تروریستی در مناطق شمال عراق نیز پس از شناسایی اطلاعاتی مورد حمله پهپادی مؤثر قرار گرفتند.

در ادامه همانطور که قبلا هشدار داده بودیم دشمن را به صورت خیلی سخت به سزای اعمال تروریستیش در شب گذشته خواهیم رساند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.