سرمربی رم: سنگین باختیم ولی هرگز رم را رها نمی‌کنم

افکار نیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 12:23
جان پیرو گاسپرینی، سرمربی رم، در کنفرانس خبری پس از شکست سنگین ۵-۲ مقابل اینتر در سن‌سیرو، درباره آینده خود و تیمش صحبت کرد.

با توجه به جدول رده‌بندی در فاصله هفت هفته مانده به پایان مسابقات، خطر جدی غیبت رم در لیگ قهرمانان فصل آینده وجود دارد، اما از نظر این مربی که اولین سال حضورش در جمع جالوروسی را سپری می‌کند، کار تازه آغاز شده است. 

گاسپرینی گفت: «اعتقاد ندارم که این تیم نیاز به بازسازی دارد، بلکه باید تقویت شود و این دو با هم متفاوت هستند. تیم شالوده مشخصی دارد. در حال حاضر و ماه‌هاست که با وضعیت‌های اضطراری مکرر و طولانی (مصدومیت‌ها) دست و پنجه نرم می‌کنیم که ما را در تمام خطوط با مشکل مواجه کرده است. فکر نمی‌کنم این تیم کمتر از توانایی‌هایش عمل کرده باشد. ما در کورس هستیم. البته باختن به این شکل در میلان ناراحت‌کننده است، اما ما مقابل تیم قدرتمندی شکست خوردیم. ما همیشه وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داده‌ایم و در هفت بازی باقی‌مانده نیز چنین خواهیم کرد.»

او در ادامه افزود: «فکر کردن به اینکه این گروه و این حجم از کار را رها کنم و نادیده بگیرم، از نظر من جنون است. این گروهی است که باید به درستی و با توجه به توان مالی باشگاه تقویت شود، اما به هر حال در رتبه پنجم یا ششم جدول است. این به تنهایی کافی نیست و احتمالاً باید بهبود یابد، اما نباید آن را ویران کرد.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.