جلیلی: مقامات آمریکا اذعان به ابرقدرت شدن ایران دارند

خبرآنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 23:14
عضو مجمع تشخیص نظام گفت: امروز مقامات رسمی آمریکا اذعان به ابرقدرت شدن ایران کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص نظام در گفتگوی ویژه خبری امروز (یک‌شنبه) گفت: هنوز ۴۰ روز از آن جنایات نگذشته است؛ همان‌گونه که در تاریخ درباره امت‌های گذشته می‌خوانیم که مثلاً در ماجرای غیبت ۴۰ روزه حضرت موسی(ع) چه تحولاتی در میان مردم رخ داد.

بنابر گزارش فارس، وی افزود: با این حال، در همین مدت کوتاه شاهد بودیم که مردم چگونه سوگ را به حماسه تبدیل کردند. در ابتدا گفته می‌شد مردم باید سوگ را به حماسه تبدیل کنند و به نظر من این امر در بالاترین سطح محقق شد.

جلیلی تأکید کرد: این حماسه ملت ایران را وارد مرحله‌ای جدید کرد و سطح تازه‌ای از قدرت را برای کشور رقم زد.

وی ادامه داد: حتی دشمنان ما نیز امروز به این واقعیت اذعان می‌کنند. برای نمونه، دونالد ترامپ که از سرسخت‌ترین دشمنان ایران به شمار می‌رود، گفته است که با یکی از بزرگ‌ترین قدرت‌ها در جنگ هستیم. در جایی دیگر نیز یکی از مقامات آن‌ها تصریح کرده که ایران امروز یک ابرقدرت است.

جلیلی خاطرنشان کرد: این تعابیر، سخنان ما نیست؛ بلکه اظهارات مقامات رسمی آن‌هاست، افرادی که سابقه و تجربه دارند.

31215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.