رضایی: ترامپ از «تنگه را باز می‌کنم» رسید به مرحله «تنگه را بازکنید»

الف یکشنبه 16 فروردین 1405 - 20:06
عضو مجمع تخیص مصلحت نظام نوشت: ‏رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا از «تنگه را باز می‌کنم» به مرحله «تنگه را بازکنید» با فحاشی رقت‌انگیز علیه ملت ایران رسیده است.

به گزارش مهر، محسن رضایی عضو مجمع تخیص مصلحت نظام در ایکس نوشت:

‏رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا از «تنگه را باز می‌کنم» به مرحله «تنگه را بازکنید» با فحاشی رقت‌انگیز علیه ملت ایران رسیده است.

رضایی افزود: تداوم تهدیدات‌ او در سایه استیصال و خشم، چیزی جز فرورفتن در باتلاق خودخواسته جنگ با ایران نیست. روزی متوجه می‌شود که جهان صحنه اجرای تک‌نفره او نیست!

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.