ابوعبیده: حملات موشکی ایران پاسخی به تجاوز اسرائیلی آمریکایی است

مشرق نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 20:04
سخنگوی شاخه نظامی حماس، حملات موشکی ایران را پاسخی به تجاوزات تروریستی آمریکایی صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش مشرق، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در حال گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

ابوعبیده گفت اسرائیل با تجاوزات خود، منشور سازمان ملل را نقض کرده و دامنه ویرانی را در منطقه گسترش داده است.

او افزود اسرائیل پس از حملات به غزه، لبنان و یمن، اکنون در حال توسعه تجاوزات خود در منطقه است.

سخنگوی قسام تأکید کرد اسرائیل آغازگر جنگ در لبنان بوده و طی ۱۵ ماه گذشته زمینه این حملات را فراهم کرده است.

ابوعبیده همچنین گفت اسرائیل اجرای توافق را مختل کرده و خواستار فشار میانجی‌ها برای پایبندی این رژیم به تعهدات شد.

او هشدار داد تعرض به مسجدالاقصی و اسیران فلسطینی بدون پاسخ نخواهد ماند و از مردم برای دفاع از الاقصی دعوت کرد.

سخنگوی قسام تصریح کرد که حملات مجاهدان ایران، لبنان و یمن ادامهٔ «طوفان الاقصی» است که جرقه‌های آن از غزه برخاست.

ابوعبیده در پایان با تسلیت به شهدای ایران، اعلام کرد حملات سپاه پاسداران پاسخی به «تجاوز اسرائیلی–آمریکایی» به ایران است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.