ادامه نهضت آسفالت در ارومیه/ هیچ پروژه‌ای در دوران جنگ تعطیل نشده است

خبرآنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 18:23
شهردار ارومیه از آغاز نهضت آسفالت در شهر ارومیه با اولویت مناطق کم‌برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه اظهار داشت: هم‌اکنون نهضت آسفالت شهرداری ارومیه در تمامی مناطق شهر در راستای رفع معابر خاکی آغاز شده است و نهضت"زیباسازی"نیز در کنار آن تداوم یافته و همچنین استمرار خدمت برای ارومیه با تمام توان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ پروژه شهری در ایام جنگ تحمیلی رمضان تعطیل نشده است خاطرنشان کرد: خدمت برای شهر و شهروندان یک افتخار بزرگ برای مدیریت شهری است و این خدمت همچنان تداوم خواهد داشت.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه امسال همچون سال گذشته تلاش خواهد کرد تا هیچ منطقه ای از نعمت آسفالت محروم نشود.

وی با بیان اینکه مناطق کم برخوردار در اولویت نهضت آسفالت قرار دارند تاکید کرد: امید است با اجرای این طرح بتوان رضایت شهروندان را جلب کرد.

رحمانی رضائیه اظهار داشت: بی‌تردید" میان میدان برای ارومیه"تنها یک شعار نیست بلکه یک واقعیت همگانی بوده و شهرداری ارومیه این واقعیت را در خدمت رسانی به شهروندان و آسیب دیدگان جنگی به عینه نشان داده است.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.