سازمان تأمین اجتماعی ۳.۵ همت از مطالبات مراکز درمانی را پرداخت کرد

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 15:43
سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت بخش دیگری از مطالبات مربوط به داروخانه‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد بخش خصوصی به میزان سه هزار و پانصد میلیارد تومان خبر داد.

سازمان تأمین اجتماعی ۳.۵ همت از مطالبات مراکز درمانی را پرداخت کرد/// منتشر نشود

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، سازمان تأمین اجتماعی، در ادامه فرایند تسویه مطالبات مراکز طرف قرارداد، امروز (یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۵) نیز بخش دیگری از مطالبات مربوط به اسناد رسیدگی‌شده مراکز درمانی خصوصی و داروخانه‌های طرف قرارداد تأمین اجتماعی در سطح کشور به مبلغ حدود ۳.۵ هزار میلیارد تومان پرداخت شد.

سازمان تأمین اجتماعی در شرایط خاص امروز کشور و با هدف حمایت از ارائه‌دهندگان خدمات درمانی و پایداری ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان، روند پرداخت مستمر مطالبات مراکز طرف قرارداد را در دستور کار دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.