دستگیری‌عامل‌همکاری با شبکه‌جاسوسی و ارسال اطلاعات به‌ دشمن

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 14:28
مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت، فردی را که اقدام به تصویربرداری و ارسال تصاویر نقاط آسیب‌دیده می‌کرد؛ شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری عامل همکاری با شبکه جاسوسی و ارسال اطلاعات به دشمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت، فردی را که اقدام به تصویربرداری و ارسال تصاویر نقاط آسیب‌دیده در جریان تجاوز نظامی دشمن به شبکه‌ای جاسوسی می‌نمود، شناسایی و دستگیر کردند.

بررسی‌های تخصصی نشان داد متهم در چندین ماه، ارتباطی مستمر با فردی منتسب به شبکه جاسوسی برقرار کرده و اطلاعات روزانه درباره وضعیت اجتماعی و اقتصادی و در ادامه اطلاعات نظامی را به این شخص ارسال می‌ کرده است.

متهم در اظهارات خودگفته در ابتدا بدون اطلاع از ماهیت گروه ناشناس، در شبکه‌های اجتماعی با ادمین ارتباط برقرار کرده و به تدریج توسط آنها مجاب به همکاری شده است.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اقتدار خود در برخورد با عوامل دشمن و وطن‌فروشان اعلام کرد: شهروندان به هیچ وجه و تا زمان اطمینان از اصالت کانال‌ها و گروه‌ها، با افراد و شبکه‌های ناشناس ارتباط برقرار نکنند. این شبکه‌ها با ابزار‌ها و حربه‌های خود، افراد را در مسیر غیرقابل بازگشت قرار می‌دهند.

پلیس پایتخت با اقتدار، برخورد قانونی با اینگونه اقدامات خیانت‌آمیز را در دستور کار دارد و از همکاری همه شهروندان با نیروی انتظامی در شناسایی و جلوگیری از فعالیت شبکه‌های جاسوسی قدردانی کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.