شبکه الجزیره به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده است که عضو دوم خدمه جت آمریکایی، که مسوول بهکارگیری سلاح بود، پس از درگیریهای شدید پیدا شده است.

به گزارش شمال نیوز، این جت جنگی (F-15E) آمریکا روز جمعه گذشته در جنوب ایران هدف سیستم دفاعی این کشور قرار گرفت و سقوط کرد.
خلبان پس از سقوط نجات یافت، اما عملیات جستوجو برای یافتن خدمه دوم تا دو روز ادامه داشت.
با این حال، آمریکا و ایران تاکنون بهگونه رسمی درباره پیدا شدن این نظامی آمریکایی چیزی نگفتهاند.
خبرگزاری رویترز، آکسیوس و نیویورک تایمز نیز این خبر را منتشر کرده اند.
همچنین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تروث سوشال این خبر را تائید کرد.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.