«کمین آتشین» حزب‌الله برای نظامیان اشغالگر/ انهدام دو مرکاوا در لبنان

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 14:40
رزمندگان حزب الله نظامیان صهیونیست را در شهرک الطیبه در کمین آتشین و محکم خود گرفتار کردند و آنها را هدف حملات سنگین موشکی و پهپادی قرار دادند و دو پهپاد را هم در شهرک القنطره منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از مشاهده تحرکات یگانی از نظامیان دشمن اسرائیلی در نزدیکی منطقه «بیدر الفقعانی» در شهرک الطیبه که به سمت رودخانه لیتانی در منطقه «بیدر النهر» پیشروی می‌کردند، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۰۰:۳۰ بامداد شنبه ۲۸ مارس ۲۰۲۶ آنها را به کمین آتشین و محکمی کشاندند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مجاهدان حزب الله، نظامیان صهیونیست را با موشک، گلوله‌های توپخانه و پهپادهای تهاجمی هدف قرار دادند. منطقه کمین به یک میدان کشتار تبدیل و تلفات سنگینی به دشمن وارد شد. نظامیان دشمن در زیر آتش سنگین و پوشش دود، در تلاش برای بازیابی کشته‌ها و زخمی‌های خودتلاش کردند و بالگردها تلفات آنها را در منطقه بیدر الفقعانی تخلیه کردند و این عملیات چند ساعت ادامه داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.