برنی سندرز، نماینده دموکرات ایالت ورمونت در واکنش به درخواست ۲۰۰ میلیارد دلار بودجه برای جنگ، در صفحه شخصی خود در ایکس نوشت: همه مردم آمریکا از جنگ خسته شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ برنی سندرز، نماینده دموکرات ایالت ورمونت در واکنش به درخواست ۲۰۰ میلیارد دلار بودجه برای جنگ، در صفحه شخصی خود در ایکس نوشت:
برای درمان احتیاج به کمک هزینه دارید؟ "خودتان پرداخت کنید".
از پس هزینههای مسکن برنمی آیید؟ "کاری از دست ما برنمی آید".
هزینه خوراک افزایش یافته؟ "از دست ما خارج است".
برای یک جنگ دیگر ۲۰۰ میلیارد دلار بودجه لازم دارید؟ "مشکلی نیست".
مردم آمریکا – از تمامی طیفهای سیاسی اعم از دموکرات، جمهوری خواه، مستقلها – از جنگهای بی پایان «خسته» شدهاند.
باید ثروت را در داخل کشور سرمایه گذاری کنیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.