بقائی: باج‌دهی به متجاوزان آنها را جری‌تر می‌کند

صدا و سیما جمعه 07 فروردین 1405 - 14:07
سخنگوی وزارت امور خارجه در فضای مجازی نوشت: باج‌دهی به قلدر‌ها و فاشیست‌ها آنها را متوقف نمی‌کند؛ اشتهای آنها را بیشتر تحریک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام کانادا در اعلام چند تحریم جدید علیه ایران در فضای مجازی نوشت:

«اگر گمان می‌کنید با تحت فشار قرار دادن قربانی برای خوشایند زورگویان و متجاوزان، می‌توانید خود را از عواقب قانون‌شکنی و قلدری آنها مصون نگه دارید، سخت در اشتباهید.

باج‌دهی به قلدر‌ها و فاشیست‌ها آنها را متوقف نمی‌کند؛ اشتهای آنها را بیشتر تحریک می‌کند».

بقائی: باج‌دهی به متجاوزان آنها را جری‌تر می‌کند

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.