سازماندهی بیش از یک میلیون نفر برای رزم زمینی در جبهه‌های جنوب

خبرآنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 07:51
یک منبع آگاه نظامی به خبرگزاری تسنیم گفت: آمریکا می‌خواهد تنگه را با انتحار و خودکشی باز کند؛ ایرادی ندارد. ما آماده‌ایم که هم آنها به استراتژی انتحارشان عمل کنند و هم تنگه بسته باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک منبع آگاه نظامی به خبرگزاری تسنیم گفت: با گسترش گمانه ها درباره احتمال حماقت تاریخی آمریکا برای ورود زمینی به نبرد در جبهه جنوب ایران، موجی از شور و شوق در میان رزمندگان زمینی ایران شکل گرفته است تا یک جهنم تاریخی برای آمریکایی‌ها در خاک ایران بسازند. 

 وی خاطرنشان کرد: علاوه بر سازماندهی بیش از یک میلیون نفر برای رزم زمینی، طی روزهای گذشته حجم عظیمی از درخواستهای جوانان ایرانی به سمت مراکز بسیج، سپاه و ارتش سرازیر شده است تا آنها نیز در این رزم مشارکت کنند. 

 این منبع آگاه نظامی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد تنگه را با انتحار و خودکشی باز کند؛ ایرادی ندارد. ما آماده‌ایم که هم آنها به استراتژی انتحارشان عمل کنند و هم تنگه بسته باقی بماند.

۲۹۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.