سلطان‌محمدی: تا پای جانم در راه رهبر شهیدمان و شهدا گام برمی‌دارم

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 19:57
ملی پوش پاراتنیس روی میز کشورمان به حملات دشمن صهیونی - آمریکایی واکنش نشان داد.
سلطان‌محمدی: تا پای جانم در راه رهبر شهیدمان و شهدا گام برمی‌دارم
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نرجس سلطان محمدی، ملی پوش پاراتنیس روی میز ایران گفت: شهادت رهبر عظیم‌الشان انقلاب، فرماندهان، هموطنان، دانش‌آموزان مدرسه شجره طیبه را به ملت ایران تسلیت عرض می‌نمایم و حملات وحشیانه آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی به خاک پاک کشورم به ویژه مدارس، بیمارستان‌ها و اماکن ورزشی را به شدت محکوم می‌کنم.
 
وی افزود: من به همراه مردم کشورم با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای بیعت می‌کنم و اعلام می‌نمایم تا پای جانم در راه رهبر شهیدمان و شهدا گام بردارم و از خاک پاک کشورم دفاع کنم تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بالاترین قله‌های جهان در اهتزاز باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.