هشدار سازمان انرژی اتمی در مورد حمله به مراکز صلح‌آمیز هسته‌ای / امنیت منطقه به طور جدی به خطر می‌افتد

خبرآنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 12:16
سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که حمله به مراکز صلح آمیز هسته‌ای امنیت⁩ منطقه را به‌طور جدی به خطر می‌اندازد.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی که در شبکه مجازی ایکس منتشر کرد با اشاره به حملات آمریکا و رژیم اسرائیل به مراکز هسته‌ای و نیروگاه اتمی بوشهر که برای سومین بار روز سه‌شنبه اتفاق افتاد نوشت: حمله به مراکز هسته‌ای صلح‌آمیز نه‌ تنها نقض مقررات و حقوق بین‌الملل است، بلکه ‌امنیت⁩ منطقه را نیز به‌طور جدی به خطر می‌اندازد.

این سازمان تاکید کرد که انتظار می‌رود نهادهای بین‌المللی در قبال چنین اقداماتی موضعی مسئولانه و شفاف اتخاذ کنند.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.