واکنش قرارگاه خاتم‌الانبیا به ادعای دشمن توافق با ایران

همشهری آنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 11:06
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: قدرت راهبردی که از آن دم می‌زدید، تبدیل به شکست راهبردی شده. مدعی ابرقدرتی دنیا، اگر می‌توانست از مخمصه رها شود، تا حالا شده بود. لذا؛ اسم شکستتان را توافق نگذارید چون دوران وعده‌هایتان به سر رسیده است.

به گزارش همشهری آنلاین،سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) گفت: قدرت راهبردی که از آن دم می‌زدید، تبدیل به شکست راهبردی شده. مدعی ابرقدرتی دنیا، اگر می‌توانست از مخمصه رها شود، تا حالا شده بود.
وی ادامه داد: اسم شکستتان را توافق نگذارید. دوران وعده‌هایتان به سر رسیده. امروز در جهان، دو جبهه وجود دارد، حق و باطل و هر حق‌طلب آزاده‌ای، تحت تاثیر امواج رسانه‌ای شما، اغوا نمی‌شود.سطح خوددرگیری‌هایتان به مرحله مذاکره‌ خودتان با خودتان رسیده؟
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: نه خبری از سرمایه‌گذاری‌هایتان در منطقه خواهد بود و نه قیمت سابق انرژی و نفت را خواهید دید، تا وقتی که بفهمید: ثبات در منطقه، توسط دست قدرتمند نیروهای مسلح ما تضمین می‌شود. ثبات، از طریقِ قدرت.
وی گفت : صراحتا اعلام می‌کنیم،تا موعدی که اراده ما نباشد، هیچ وضعیتی به روال سابق بر نمی‌گردد، این اراده زمانی ایجاد می‌شود که به‌طور کامل فکر اقدام علیه ملت ایران از اذهان کثیف شما پاک شود.
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: حرف اول و آخر ما از همان روز نخست این بوده، هست و خواهد بود، کسی همچو ما با کسی مثل شما، کنار نخواهد آمد. نه حالا، و نه هیچ‌وقت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.