چین خواستار خروج شهروندانش از فلسطین اشغالی شد

مشرق نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 10:50
سفارت چین در تل‌آویو از شهروندانش خواست هر چه سریع‌تر از فلسطین اشغالی خارج شوند.

به گزارش مشرق، سفارت چین در اسرائیل روز سه‌شنبه از شهروندان خود خواست تا با توجه به افزایش حملات موشکی و پهپادی، دیگر جان خود را به خطر نیندازند و در اسرع وقت از فلسطین اشغالی خارج شده یا به چین بازگردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های دولتی چین، دولت این کشور عملیات تخلیه شهروندان خود را از طریق گذرگاه مرزی «طابا» با مصر سازماندهی کرده است.

سفارت چین همچنین به شهروندان خود که همچنان در فلسطین اشغالی حضور دارند هشدار داد «از فرودگاه‌ها، بنادر، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و دیگر تأسیسات زیربنایی حیاتی و اماکن نظامی حساس دوری کنند.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.