سنتکام آمار جدید تلفات نیروهای آمریکایی در درگیری با ایران را اعلام کرد

عصر ایران سه شنبه 04 فروردین 1405 - 21:06
فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) با انتشار گزارشی از افزایش تعداد مجروحان نیروهای مسلح این کشور در جریان درگیری‌های اخیر خبر داد.

فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) از تلفات و خسارات تازه‌ای به‌دلیل جنگی که با همکاری رژیم صهیونیستی علیه ایران به‌راه انداخته‌اند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سنتکام شامگاه سه‌شنبه به روزنامه نظامی آمریکایی «استارز اند استرایپس» گفت: «تاکنون در مجموع ۲۹۰ نفر از نیروهای مسلح ایالات متحده در عملیات خشم حماسی زخمی شده‌اند.»

این فرماندهی مرکزی آمریکایی در ادامه افزود که اکثر آنها، ۲۵۵ نفر، به خدمت بازگشته‌اند.

سنتکام همچنین تعداد مجروحان وخیم را ۱۰ نفر گزارش داد.

تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران از ۹ اسفند آغاز شد که مراکز نظامی و غیرنظامی در آن هدف قرار گرفته‌اند و بیش از هزار شهید بر جای گذاشته است.

ایران در عملیات وعده صادق ۴ منافع و پایگاه‌های آمریکا در منطقه و اهداف معین در اراضی اشغالی را هدف قرار داده و خسارات زیادی به آغازگران این درگیری وارد آورده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.