نشانه‌هایی از برنامه آمریکا برای ورود زمینی به ایران مشاهده می‌شود

عصر ایران سه شنبه 04 فروردین 1405 - 20:41
یک منبع آگاه سیاسی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، پالس‌های دیپلماتیک اخیر ایالات متحده را بخشی از یک راهبرد فریبکارانه دانست و از رصد نشانه‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی برای عملیات زمینی خبر داد.

به گزارش «تهران تایمز»، یک منبع آگاه سیاسی اعلام کرد: تلاش برای مذاکره و انتقال پیام از سمت آمریکا به تهران، یک طرح فریب است و ایران اعتمادی به این پیام ها ندارد.

این منبع آگاه فاش کرد که آرایش تهاجمی دشمن علیه ایران تغییری نیافته و ما نشانه هایی از تلاش آنها برای اقدامات ایذایی یا زمینی جدید هم مشاهده می کنیم.

در بخش دیگری از این گزارش تأکید شده است که ترامپ در تلاش بود از طریق واسطه پاکستانی، میزان تمایل ایران به توقف جنگ را بسنجد که با پاسخ هماهنگ و محکمی مواجه شد.

هیچ کدام از نمایندگان قبلی ترامپ یعنی ویتکاف و کوشنر، از سمت طرف ایرانی، شایسته تبادل پیام دانسته نشده‌اند.

توئیت تهران تایمز

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.