بازگرداندن یک کشتی کانتینربر در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی سپاه

همشهری آنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 18:34
فرمانده نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: کشتی کانتینربر SELEN به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های قانونی و نداشتن مجوز عبور از ⁧تنگهٔ هرمز⁩، توسط نیروی دریایی سپاه به عقب بازگردانده شد.

به گزارش همشهری آنلاین، حساب منتسب به فرمانده نیروی دریایی سپاه در شبکه ایکس اعلام کرد: کشتی کانتینربر SELEN به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های قانونی و نداشتن مجوز عبور از ⁧تنگهٔ هرمز⁩، توسط نیروی دریایی سپاه به عقب بازگردانده شد.
‏عبور هرگونه شناور از این آبراهه مستلزم هماهنگی کامل با حاکمیت دریایی ایران است و این مهم جز به پشتوانه مردم شریف ایران به دست نمی‌آمد.

بازگرداندن یک کشتی کانتینربر در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی سپاه

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.