نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی هرمزگان از فردا ۵ فروردین اعلام شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 17:02
بندرعباس- معاون استاندار هرمزگان گفت: فعالیت دستگاه‌های اجرایی هرمزگان در روز چهارشنبه ۵ فروردین ماه به صورت دورکاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا پاکروان اظهارکرد: طبق ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه دورکاری (کار در خانه) مصوب هیئت وزیران، فعالیت تمام ادارات، سازمان ها، شهرداری‌ها و بیمه‌ها در روز چهارشنبه به‌صورت دورکاری است.

پاکروان افزود: فعالیت واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها (به جز بخش اداری آن‌ها به طوری که خللی در کار مردم ایجاد نکند)، اورژانس ها، مراکز امدادرسانی جاده‌ای و خدمات عمومی، پاسگاه‌های انتظامی، نظامی، واحد عملیاتی و همچنین دستگاه‌های مشمول ماده ۱۲ قانون امور گمرکی، نیروهای نوبت‌کاری و شیفت‌گردان به دلیل ماهیت خدمات رسانی خود، از این دستورالعمل مستثنی هستند.

وی گفت: بانک‌ها از شمول این بخشنامه مستثنی هستند و باید به صورت کشیک شعب منتخب، خدمات رسانی مطلوب ارائه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان افزود: با توجه به شرایط موجود و همچنین هشدارهای هواشناسی استان، تمام رده‌های مدیریتی استان نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

پاکروان در خصوص فعالیت ادارات از روز شنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۵ گفت: طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و تصمیم استانداری، نحوه فعالیت کارکنان در دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی همچون روزهای پایانی سال است و مقرر شده ۲۰ درصد از کارکنان دولت در محل کار حضور داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.