سرلشکر عبداللهی: ملت ایران در برابر دشمنان پیروز خواهد شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 14:58
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص)، در سخنانی تاکید کرد که ملت ایران با ایستادگی و مجاهدت نیروهای مسلح، به رغم آغاز جنگی تمام‌عیار از سوی دشمنان، در مسیر پیروزی نهایی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر خلبان علی عبداللهی، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص)، در پیامی به ملت ایران اظهار داشت: دشمنان خبیث و جنایتکار آمریکای صهیونیستی جنگی پر شدت را با هدف تجزیه و بلعیدن وطن عزیزمان آغاز کردند.

وی افزود: در اولین روز این جنگ، قائد امت اسلامی و تعدادی از فرماندهان شجاع نیروهای مسلح به شهادت رسیدند، اما به فضل الهی و با حضور حماسی ملت بزرگ ایران، دشمنان به شکست واداشته شده‌اند.

عبداللهی ادامه داد: قدرت‌های پوشالی، به ویژه آمریکا، که سال‌ها ملت‌های مظلوم جهان را تهدید و استثمار کرده بودند، اکنون در برابر چشم جهانیان از پای درآمده‌اند. وی همچنین به ناامیدی رئیس‌جمهور آمریکا از تحقق اهدافش اشاره کرد و گفت: ترامپ برای خروج از جنگ به سران برخی کشورها پناه برده است که این وضعیت، افتخاری بزرگ برای ملت قهرمان ایران است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در پایان تاکید کرد که نیروهای مسلح ایران با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب، بر عهد خود در دفاع از کیان ایران استوار بوده و تا پیروزی کامل ادامه خواهند داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.