وزارت اطلاعات: ۳۰ مزدور را دستگیر کردیم/ کشف ۱۱ دستگاه ماهواره استارلینک نسل جدید

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 11:34
وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در استانهای همدان، لرستان و کرمان ۳۰ نفر نفر از مزدوران دشمن آمریکایی-صهیونی را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۳۰ نفر در استان‌های همدان، لرستان و کرمان خبر داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت اطلاعات، متن این بیانیه‌ به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سربازان گمنام امام زمان(عج) در استانهای همدان، لرستان و کرمان بر مبنای گزارش‌های مردمی و انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ۳۰ نفر نفر از مزدوران دشمن آمریکایی-صهیونی را شناسایی و دستگیر کردند.

- ۲۴ نفر از این مزدوران رژیم آمریکایی-صهیونی مختصات اماکن نظامی، انتظامی و امنیتی و محل استقرار حافظان امنیت و تجهیزات نظامی در شهرهای مختلف استان همدان را برای دشمن ارسال کرده بودند که متاسفانه در حملات هوایی خصم زبون، تعدادی از این اماکن مورد اصابت قرار گرفتند. از این افراد ۱۱ دستگاه ماهواره استارلینک نسل جدید، تعدادی سلاح گرم و سرد کشف شد.

- ۴ نفر دستگیر شده در استان لرستان نیز از مرتبطین یک گروهک تروریستی هستند که به صورت نیابتی اقدام به جمع آوری اطلاعات برای سرویس‌های جاسوسی دشمن آمریکایی صهیونیستی نموده و مترصد ایجاد اغتشاش خیابانی با دستور دشمن بودند.

- دو نفر نیز در استان کرمان، هنگام انتقال سلاح با پوشش خانواده شناسایی و دستگیر شدند. از این افراد ۷ قبضه اسلحه کمری و ۱۰ تیغه خشاب کشف گردید.

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.