سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا گفت: نیروهای مسلح ایران با همکاری کشورهای منطقه، قادر به تامین امنیت خلیج فارس هستند و کشورهای فرامنطقه ای حق دخالت در این حوزه را ندارند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل ابتکار عمل در منطقه خلیج فارس و آبهای سرزمینی عمان را در دست دارد و بسیار هوشمندانه و مقتدرانه تنگه هرمز را کنترل مینماید؛ لذا به دلیل تسلط و قدرت کافی، نیازی به مین گذاری در خلیج فارس نخواهد بود و بنا به ضرورت از هر امکانی برای تامین امنیت استفاده خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: نیروهای مسلح با تسلط بر دشمنان آمریکایی صهیونیستی، با همکاری کشورهای منطقه، قادر به تامین امنیت خلیج فارس میباشند و کشورهای فرامنطقهای حق دخالت در این حوزه را ندارند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.