فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی حملات موشکی ایران، مدارس در جنوب سرزمینهای اشغالی تعطیل شده و برگزاری تجمعات بیش از ۵۰ نفر تا روز سهشنبه ممنوع است.
فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی حملات موشکی ایران، مدارس در جنوب سرزمینهای اشغالی تعطیل شده و برگزاری تجمعات بیش از ۵۰ نفر تا روز سهشنبه ممنوع است.
به گزارش شبکه «کان»، این محدودیتها مناطق نقب، لاخیش و بحرالمیت را دربر میگیرد.
بر اساس این گزارش، برگزاری تجمعات بزرگ تنها در صورتی مجاز است که شرکتکنندگان در صورت اعلام هشدار موشکی، امکان دسترسی سریع به پناهگاه را داشته باشند.
پیشتر نیز وزارت آموزش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که روز دوشنبه در سراسر سرزمینهای اشغالی هیچگونه کلاس درسی برگزار نخواهد شد.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.