هشدار قرارگاه خانم الانبیا: زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران را بزنید، اقدام مشابه در مورد زیرساختهای انرژی،آب شیرین کن و فناوری اطلاعات انجام می دهیم

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 06:55

هشدار درباره تجاوز به زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) هشدار داد: چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز قرار گیرد، کلیه‌ زیرساخت‌های انرژی، فن آوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: پیرو هشدارهای قبلی، چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز هدف قرار گیرد، کلیه‌ی زیرساخت‌های انرژی، فناوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.