اعلام تسلط موشکی ایران بر آسمان اسرائیل توسط فرمانده هوافضای سپاه

خبرآنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 23:42
فرمانده هوافضا سپاه گفت: از این لحظه تسلط موشکی ایران بر آسمان سرزمین‌های اشغالی را اعلام می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار سید مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «از این لحظه ⁧ تسلط موشکی⁩ فرزندان ایران را بر آسمان سرزمین‌های اشغالی اعلام می‌کنم. ‏تاکتیک‌ها و سامانه‌های پرتاب جدید به کار گرفته شده در موج‌های پیش رو، فرماندهان آمریکایی‌-صهیونیستی را انگشت به دهان خواهد کرد. ‏امشب آسمان جنوب سرزمین‌های اشغالی ساعت‌ها روشن خواهد ماند.»

اعلام تسلط موشکی ایران بر آسمان اسرائیل توسط فرمانده هوافضای سپاه

29215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.