تاکید بر تداوم حفاظت از حیات وحش در شرایط جنگی

صدا و سیما شنبه 01 فروردین 1405 - 17:52
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: محیط‌بانان استان بوشهر در میانه جنگ، همچنان پاسداران استوار محیط زیست کشور هستند.

تاکید بر تداوم حفاظت از حیات وحش
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما عبدالرحمن مرادزاده در بازدید از منطقه حفاظت‌شده کوه بیرمی شهرستان تنگستان با اشاره به اهمیت این منطقه ارزشمند که زیستگاه حیات وحش شاخصی نظیر کل وبز، قوچ و میش و پلنگ ایرانی است بر تداوم گشت و کنترل و حفاظت از موثر از حیات وحش غنی این منطقه تاکید کرد.
 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر هم در این بازدید لزوم هوشیاری و آمادگی کامل مأمورین در پایش منطقه و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده متخلفین از شرایط جنگی برای حضور در مناطق تحت مدیریت را خواستار شد.

سید احسان موسوی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی گفت: طرح کشیک اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای حضور فعال و استمرار خدمات در شهرستان‌ها و مناطق از ۲۸ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ اجرا خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت استان بوشهر افزود: در تعطیلات نوروزی، حفظ و حراست و پایش مناطق حفاظت شده و شکارممنوع این اداره کل افزایش یافته و با هرگونه تخلف زیست‌محیطی طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: همکاری و هماهنگی با نهاد‌های قضایی و انتظامی یکی دیگر از برنامه‌های این اداره کل در ایام جنگ و تعطیلات نوروزی است.

موسوی از مردم خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را به نزدیکترین پاسگاه محیط بانی و یا با سامانه ۱۵۴۰ این اداره کل منعکس نمایند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.