افشاگری یک سلطنت‌طلب: رضا پهلوی فاسد است!

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 16:34
شیبانی‌راد: دفترچه اضطرار یک سند غیردموکراتیک است که نتیجه‌اش یک شکست برای رضا پهلوی شد.

به گزارش مشرق، حامد شیبانی‌راد دبیراول حزب ایران نوین (حزب نزدیک به رضا پهلوی) با انتشار ویدئویی از رفتار برخی افراد نزدیک به پهلوی انتقاد کرده و گفت: این افراد یک دربار فاسد را در دور رضا پهلوی تشکیل داده‌اند.

او همچنین گفته است که پس از طرح انتقادهای خصوصی از سوی وی، از دفتر رضا پهلوی با اعضای شورای مرکزی این حزب تماس گرفته شده و به آنها گفته شده که دبیر اول باید تغییر کند.

شیبانی‌راد همچنین گفته رضا پهلوی با گوش ندادن به توصیه های ما، در آشوب دی ماه مردم را به خیابان های اصلی کشاند و به کشتن داد و ادعای ۱۲۰ هزار نیروی ریزشی رضا پهلوی راستی‌آزمایی نشده بود.

به گفته وی دفترچه اضطرار یک سند غیردموکراتیک است که نتیجه‌اش یک شکست برای رضا پهلوی شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.