رییس‌جمهور برزیل تجاوز آمریکا به ایران را مورد انتقاد قرار داد

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 16:04
رییس‌جمهور برزیل اعلام کرد: نمی توانیم شاهد این باشیم که کسی بگوید گرینلند، کانال پاناما، کوبا و ونزوئلا را خواهم گرفت و ایران را بمباران خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، لولا داسیلوا رئیس‌ جمهور برزیل امروز شنبه و با ادامه تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه تهران، از تنش آفرینی واشنگتن انتقاد کرد.

رئیس‌ جمهور برزیل در این خصوص گفت: نمی‌ توانیم شاهد این باشیم که کسی خود را مالک جهان بداند. نمی توانیم صبح از خواب بیدار شویم و شاهد این باشیم که کسی بگوید گرینلند، کانال پاناما، کوبا و ونزوئلا را خواهم گرفت و ایران را بمباران خواهم کرد.

لولا داسیلوا سپس اضافه کرد: حاکمیت کشورها باید محترم شمرده شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.