حمله پهپادی ارتش به زیرساخت های نظامی ومخازن سوخت در سرزمین‌های اشغالی

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 13:12
ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از حمله پهپادی ارتش به زیرساخت های نظامی و مخازن سوخت در سرزمین‌های اشغالی در سحرگاه امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه شماره ۳۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: سحرگاه امروز، پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، زیرساخت‌های نظامی رژیم صهیونی در سرزمین‌های اشغالی، مخازن سوخت و محل استقرار هواپیماهای سوخت‌رسان جنگنده‌های دشمن در فرودگاه بن گوریون را هدف حملات خود قرار داد.

این اطلاعیه افزود: با وجود سانسور شدید دشمن صهیونی، حملات متعدد ارتش و سپاه به تأسیسات نظامی رژیم اشغالگر قدس، سوخت‌رسانی به هواپیماهای نظامی، امور فرودگاهی و پروازهای فرودگاه بن گوریون و همچنین نقل و انتقال نیروهای نظامی را با اختلال جدی مواجه کرده و منجر به جابه‌جایی نیروها از طریق راه آهن شده که می‌تواند جان غیر نظامیان را به مخاطره بیاندازد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه تاکید کرد: بانک جامع و متعدد اهداف در سرزمین های اشغالی، دستان بلند نیروهای مسلح را برای تداوم حملات پهپادی باز کرده و این عملیات و ضربات مهلک به دشمن در عمق اراضی اشغالی و تا رفع تهدید از ملت عزیز ایران با قدرت ادامه خواهد داشت.

این اطلاعیه خاطرنشان کرد: فرودگاه بن گوریون، علاوه بر استقرار تانکرهای سوخت رسان و مخازن سوخت، مقر یگان‌های ویژه و تاسیسات نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونی است و در مجاورت آن صنایع هوایی و مراکز تعمیر و نگهداری جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر مستقر است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.