هشدار نیروهای مسلح ایران به امارات

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 01:09
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در هشدار به کشور امارات اعلام کرد: در صورت تجاوز مجدد از مبدا آن کشور به جزایر ایرانی بوموسی و تنب بزرگ، نیروهای مسلح راس الخیمه‌ی کشور امارات را زیر ضربات کوبنده خود قرار خواهند داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) طی بیانیه ای اعلام کرد:

همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم و در عمل نیز ثابت کردیم که مبدا هرگونه تجاوز به سرزمین و حاکمیت ملی خود را مورد هجوم قرار می‌دهیم.

به کشور امارات هشدار می‌دهیم در صورت تجاوز مجدد از مبدا آن کشور به جزایر ایرانی بوموسی و تنب بزرگ در خلیج فارس، نیروهای مسلح مقتدر ایران راس الخیمه‌ی کشور امارات را زیر ضربات کوبنده خود قرار خواهند داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.