دستور رئیس جمهور به استانداران کشور

تابناک جمعه 29 اسفند 1404 - 16:01
رئیس‌جمهوری در دستوری به استانداران با تاکید بر تامین نیازهای اساسی و کمک به استان‌های همجوار که مورد تهاجم بیشتر دشمن قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: گزارش‌های استان‌ها را به‌صورت منظم دریافت می‌کنم؛ مردم نباید کمبودی احساس کنند.

به گزارش تابناک؛ مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:  «استانداران محترم؛ مدیریت میدانی و حفظ آرامش جامعه اولویت ماست. تأمین نیازهای اساسی و کمک به استان‌های همجواری که مورد هجوم بیشتری هستند را جدی بگیرید. گزارش‌های استان‌ها را به‌صورت منظم دریافت می‌کنم؛ مردم نباید کمبودی احساس کنند. 

از همه شما که ‎پای کار مردم هستید، قدردانی می‌کنم.»
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.