اعلام آمادگی یک باشگاه برای بازسازی مدرسه میناب

خبرورزشی جمعه 29 اسفند 1404 - 08:31
سرمربی تیم فوتبال پالایش نفت بندرعباس گفت که اعضای این تیم آماده‌اند تا مدرسه شجره طیبه میناب را بازسازی کنند.

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال پالایش نفت بندرعباس با انتشار پیامی همدلانه، از همراهی بازیکنان باشگاه و اعضای کادر فنی در تلاش برای بازسازی مدرسه شجره طیبه در شهرستان میناب خبر داد.

صادقی در این پیام ضمن ابراز همدردی عمیق با بازماندگان و خانواده‌های داغدار حادثه ناوشکن دنا، بر تعهد جمعی کادر و بازیکنان برای مشارکت فعال در بازسازی این مدرسه تأکید کرد.

سرمربی پالایش نفت بندرعباس در این پیام گفت: قول می‌دهیم پس از پایان جنگ تحمیلی، ورزشکاران باشگاه پالایش نفت و سایر ورزشکاران استان بندرعباس تمام تلاش خودمان را ‌کنیم تا مدرسه بسیار خوبی در میناب بسازیم.

بیشتر بخوانید: ستاره آمریکایی استقلال: می‌خواهم در ایران بمانم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.