موضع دولت موقت افغانستان در قبال تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به ایران

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 19:12
وزیر امور مهاجران دولت موقت افغانستان در سخنانی از کشورهای اسلامی خواست تا در برابر تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به ایران موضع‌ گیری کرده و نسبت به آن بی‌ تفاوت نباشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، «محمد عبدالکبیر» وزیر امور مهاجران دولت موقت افغانستان امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد که نباید در برابر تجاوز به ایران ساکت ماند.

بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور مهاجران دولت موقت افغانستان در ادامه سخنان خود، وضعیت خلیج فارس را نگران‌ کننده توصیف کرد.

«محمد عبدالکبیر» سپس اضافه کرد که تجاوز به ایران عامل تشدید تنش در منطقه است و لذا از کشورهای اسلامی خواست تا در برابر این حملات (تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به ایران) موضع‌ گیری کرده و نسبت به آن بی‌ تفاوت نباشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.