تعطیلی ۳ مرکز ایرانی در دبی به دستور دولت امارات

رکنا پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 13:19
رکنا: دولت امارات دستور تعطیلی ۳ مرکز ایرانی در این کشور را صادر کرد.
تعطیلی ۳ مرکز ایرانی در دبی به دستور دولت امارات

براساس خبرهای منتشر شده، دولت امارات دستور داده مدارس ایرانی در این کشور تعطیل شوند.

همچنین فعالیت بیمارستانی ایرانی دبی نیز متوقف می‌شود. علاوه بر این، باشگاه ایرانیان دبی هم با تصمیم مقامات اماراتی درهای خود را بست و دیگر فعالیتی نخواهد داشت. 

این اتفاق به دنبال آغاز جنگ و افزایش بی‌سابقه تنش میان ایران و امارات رخ داد. 

جنگ با حملات اسرائیل و امریکا علیه ایران در ۹ اسفند شروع شد و همچنان ادامه دارد. ایران هم در واکنش علاوه بر حمله به اسرائیل، علیه پایگاه‌های آمریکا و دیگر مراکز در کشورهای منطقه حملات پهپادی و موشکی دارد. امارات نیز از جمله کشورهایی است که ایران به پایگاه‌های آمریکا و دیگر مراکز در این کشور، حملات پهپادی و موشکی داشته و دارد. در میان کشورهای منطقه، امارات بیشترین حملات را دریافت کرده است. 

خبرهای غیررسمی می‌گویند امارات سفارت خود در تهران را نیز تعطیل و سفیر و کادر دیپلماتیک را از ایران خارج کرده است. 

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.