گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزرای امور خارجه ترکیه، مصر و پاکستان

همشهری آنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 23:16
وزیر امور خارجه ایران امشب در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزرای خارجه ترکیه، مصر و پاکستان ‌حمله آمریکا و اسرائیل به زیرساخت‌های ایران را اقدامی در راستای تشدید تنش و بی‌ثبات‌سازی منطقه خواند و نسبت به ضرورت هوشیاری و هماهنگی کشورهای منطقه در قبال این تهدیدات هشدار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) ۲۷ اسفندماه، در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزرای امور خارجه ترکیه، مصر و پاکستان، در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این گفت‌وگوها، حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ایران را اقدامی در راستای تشدید تنش و بی‌ثبات‌سازی منطقه ارزیابی کرد و نسبت به ضرورت هوشیاری و هماهنگی کشورهای منطقه در قبال این تهدیدات هشدار داد.

عراقچی با اشاره به پیامدهای خطرناک رفتارهای بی‌پروا و تروریستی آمریکا و رژیم اسرائیل، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت ملی و امنیت شهروندان خود، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.