وزیر خارجه آلمان: برلین به دنبال مذاکره و توافق با ایران است

الف چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 09:30
وزیر خارجه آلمان در خصوص تنگه هرمز اعلام کرد که این کشور خواهان توافق با ایران است.

به گزارش تسنیم، یوهان وادفول درحالی که در کنار همتای فرانسوی خود در برلین سخن می گفت افزود: برلین به دنبال مذاکره و توافق با ایران است.

وی در خصوص درخواست آمریکا برای همراهی با این کشور جهت بازگشایی تنگه هرمز گفت: اگر ارتش آمریکا قادر به بازگشایی تنگه هرمز نیست نیروهای اروپایی هم به احتمال زیاد قادر به انجام این کار نخواهند بود.

 

وادفول در واکنش به تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران گفت: هیچ راه حل نظامی وجود ندارد و اینکه شما به دنبال یک تغییر کنترل شده نظام باشید نیز تنها یک فرضیه است.

 

وی تاکید کرد: بنابراین ناآرامی در ایران در راستای منافع ما و همچنین منافع منطقه و البته منافع مردمی که در ایران زندگی می کنند نیست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.