تأکید مومنی بر تقویت گروه‌های بازرسی میدانی

صدا و سیما سه شنبه 26 اسفند 1404 - 19:11
وزیر کشور در پیامی خطاب به استانداران با تأکید بر تقویت حضور میدانی گروه‌های بازرسی استانداری‌ها و ارائه گزارش هر روز به مردم، نوشت: با این کار، مسائل و مشکلات مردمی، رسیدگی و در محل، رفع شود.

تاکید مومنی بر تقویت گروه‌های بازرسی میدانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسکندر مومنی در پیامی، ضمن عرض خداقوت به استانداران و دست‌اندرکاران اجرایی استان‌ها، تأکید کرد: حضور در میدان، علاوه بر سرعت مدیریت، موجب حفظ امید در بین مردم بزرگ ایران می‌شود.

وزیر کشور ادامه داد: استان‌های مرزی با اختیار ویژه خود و در تعامل با سایر استانداران، همچنان در تأمين کالا‌های اساسی نقش‌آفرین باشند.

مومنی، همچنین خطاب به مردم، نوشت: دشمن خبیث، تلاش دارد با هدف قرار دادن نهاد‌های مدنی از جمله کلانتری‌ها و حتی نگهبانی‌های فراجا، امنیت و آرامش مردم را بر هم بزند، اما هموطنان مطمئن باشند که حضور آنان در صحنه، انگیزه‌بخش برای حافظان امنیت است و سربازان این کشور در تأمین امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

رئیس شورای امنیت کشور تصریح کرد: استانداران، همچنان با برگزاری منظم نشست‌های شورای تأمین استان درباره مسائل امنیتی، اشراف خود را به‌طور مداوم حفظ کنند و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند.

وزیر کشور، همچنین خطاب به استانداران، نوشت: در ارتباط هر روز با مردم، گزارش خدمت‌رسانی و امنیت در استان مربوطه را به اطلاع مردم شریف برسانید و به‌طور طبیعی، رسانه ملی نیز زمینه‌ساز این حرکت خواهد بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.