توصیه‌های فرمانده انتظامی غرب استان تهران درباره چهارشنبه‌ آخرسال

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:14
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با توصیه‌هایی درباره چهارشنبه‌ آخر سال، تأکید کرد: مراقب امنیت شهر و فرزندانمان باشیم.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ محمدرضا علیزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در شرایط خاص و وضعیت جنگی قرار داشته و نیروهای امدادی و درمانی و خدمات رسان، در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند، اظهار کرد: در این شرایط ضرورت دارد شهروندان بیش از گذشته مراقبت و همکاری لازم را با نهادهای امنیتی و انتظامی داشته و در اجتماعات حمایتی از ایران اسلامی در میادین شهرها، حضور فعالی داشته باشند.

وی به والدین گرامی توصیه کرد که در روزهای پیش رو، نظارت دقیق‌تری بر رفتار فرزندان و نوجوانان خود داشته باشند تا خدای‌ نکرده از غفلت ما، سوءاستفاده‌های ضد امنیتی توسط دشمن صورت نگیرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تأکید کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و همکاری با نیروهای انتظامی و امدادی اجازه سوءاستفاده به دشمنان را ندهند و در حفظ امنیت و آرامش جامعه مشارکت کنند.

وی در پایان یادآور شد: انتظار می‌رود شهروندان گرامی نهایت همکاری لازم با خادمین خود در سازمان پلیس را داشته باشند.

۲۳۳۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.