سفارت آمریکا در بغداد هدف حمله موشکی قرار گرفت

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 11:31
بامداد امروز (سه‌شنبه)، موج جدیدی از حملات راکتی و پهپادی، سفارت آمریکا در بغداد را هدف قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین، خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش کرد که موج جدیدی از حملات راکتی و پهپادی بامداد سه‌شنبه محوطه سفارت آمریکا در بغداد را هدف قرار داد که به‌دنبال آن آژیرها به صدا درآمده و صدای رهگیری موشک‌ها شنیده شد.
بر اساس گزارش فارس، با این حال، جزئیاتی درباره میزان خسارت وارده و هرگونه آسیب احتمالی ناشی از این حملات بلافاصله در دسترس نبود.

این تحول ساعاتی پس از آن رخ داد که یک پهپاد به حصار فوقانی هتل الرشید در منطقه سبز (بغداد) اصابت کرد که خسارت یا آسیبی در پی نداشت.

صبح امروز تصاویری منتشر شد که پرواز بی‌مزاحم پهپاد شناسایی (هدهد) مقاومت اسلامی عراق در سفارت آمریکا در بغداد که بزرگترین سفارت آمریکا در جهان است را نشان می‌داد.

 برخی ناظران از فقدان مراقبت و پدافند آمریکا و خالی بودن سفارت ابراز تعجب کرده‌اند.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.